6 Şubat 2009 Cuma

Fantalı kek



Dünyanın hali böyle...
diyerek başlıyorum şimdi sizde haliyle diyeceksinizki...
hayırdır inşaallah hayırdır inşaallah..! :)

Şu dünyadaki sıkıntılar hiç bitmiyor hüzün,acı,mutluluk,sevinç her yeni gelen günle birlikte acaba neler olacak nasıl geçecek diye merak etmeye başladım?
Rabbim beterinden muhafaza etsin.Eşimin babası vefat etti geçen cuma günü.Allah'ü tealâ af ve mağfiret eylesin.(amin)
Kek tarifini Porselen demliğin 35.ci evsahibi gulayce.blogcu.com arkadaşıma gönderiyorum.
Tarifte damla çikolata yok ama ben biraz kattım çocuklar seviyor diye ayrıca fanta yerine başka meyveli gazoz kullanabilirsiniz kolada olabilir...

FANTALI KEK

 Malzemeler:

3 yumurta
1,5 su bardağı şeker
1 su bardağı fanta
1 su bardağı sıvıyağ
3 su bardağı un
2 yemek kaşığı limon suyu
1 adet limon kabuğu rendesi
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu

Üzeri için: Pudra şekeri

Yumurta ve şekeri çırpın
Fanta, sıvıyağ, limon suyunu ekleyin tekrar çırpın.Un, vanilya, kabartma tozu ve limon kabuğu rendesinide ilave edip  karıştırın.

Yağladığınız kalıba karışımı dökün ve 170 derecede pişirin.Pişen keki 10 - 15 dakika dinlendirip, kalıptan çıkarın.Kekin üzerine  pudra şekeri serpin.
Afiyet şifa olsun..!
 
 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
EMEKBAHÇEM