22 Ekim 2007 Pazartesi

Fırın Sütlaç



Anneciğim getirmişti sütü köyden 2,5 litreydi hepsini yaptım tabi büyüğünden küçüğüne sevmeyen yok evde.
Üzerinin kızarması için yumurta bile koyan olur yalnız ben sevmiyorum hele kokusu burnuma gelirse kekte yada pastada hiç yiyemem.



SÜTLAÇ

Malzemeler:

2,5 litre süt
1,5 su bardağı pirinç
2 yemek kaşığıda nişasta
2 su bardağı şeker

Kaynamakta olan sütün içerisine pirinçleri koyup yumuşayana kadar pişirin.Nişastayı istenirse 1 paket vanilya katıp 6,7 dakika daha kaynatın,Kaselere doldurun.

Fırın tepsisine kaselerin yarısına gelecek şekilde su koyun üzeri kızarana kadar pişirin.Ben hepsini fırında yapmıyorum birazınıda ayırıyorum fırında istemeyenler için.
Afiyet şifa olsun..!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
EMEKBAHÇEM