9 Nisan 2009 Perşembe

Mahlepli kurabiye


Evet arkadaşlar sizleri duyar gibiyim bu sevinç nerelerde? diye :)
bir görünüp bir kayboluyorum.Elimdeki elişleri sürüsüne bereket ne zaman yetiştiricem bende bilmiyorum.Bu arada eşim ameliyat oldu evdeydi 10 gündür hastane koşuşturmacası...

Porselendemlik etkinliğimiz sürüp gidiyor ne zamandır katılamadım hemen bir kurabiye yapayım benimde çorbada  pardon etkinlikte :) tuzum yani ;)  mahlepli kurabiyem bulunsun dedim... :)))

Sevgili arkadaşım missgibi.blogcu.com 40.cı evsahibimiz kolay gelsin diyorum kendisine ve tarifimi yazmaya başlıyorum...


MAHLEPLİ KURABİYE

Malzemeler:

1 paket margarin
3 yemek kaşığı yoğurt
yarım çay bardağı sirke
1 çay kaşığı tuz
2 tatlı kaşığı mahlep
2 tatlı kaşığı toz şeker
1 paket kabartma tozu
1 yumurta sarısı
aldığı kadar un (3,5 yada 4 su bardağı kadar)

Yumurta hariç tüm malzemeleri karıştırıp yoğurun. İstediğiniz şekli vererek yağlanmış tepsiye dizin.180 derece ısıtılmış fırında 15-20 dakika pişirin.
Afiyet şifa olsun..!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
EMEKBAHÇEM