26 Mayıs 2009 Salı

Pide


Bir haftadır annemlerdeyim ev temizliği,toparlanma taşınma telaşları var kardeşimle beraber yardım ettik.Bu nedenlecanım çok değerli arkadaşım asimelek58'in 43.cü p.ç.d.s etkinliğine katılmakta geciktim hemen yayınlayayım tarifimi...


PİDE

Malzemeler:

4 su bardağı un
1 paket kurumaya
1 tatlı kaşığı tuz
Aldığı kadar su
Dilediğiniz iç malzemeleri kullanabilirsiniz

Bir kabın içerisine unu üzerinede kuru mayayı serpip,tuzunu ilave edin.Aldığı kadar ılık suyla hamuru yoğurup dinlenmeye bırakın.
Ben iç malzeme olarak,domates,salam,sucuk,sosis,sivri biber iki yemek kaşığı salça ve baharat kullandım bir iki tanesinide peynirli yaptım yani evde ne varsa pidesi oldu :)

Dinlenen hamurdan cevizden büyük parçalar kopartıp merdaneyle bir karış boyunda dört parmak eninde açın.İç malzemeden koyup pide şeklini verin.200 derece fırında 15 dk pişirin.Fırından çıkınca fırça yardımıyla pidelerin kenarlarına zeytinyağı sürün.
Afiyet şifa olsun..!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
EMEKBAHÇEM